پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3479
-
الف
+

صنایع دستی هم در جشنواره فیلم 100 حاضر است

امسال برای نخستین‌بار بخش فیلم‌هایی با موضوعیت صنایع دستی در جشنواره بین المللی فیلم 100 قرار گرفته است.

امسال برای نخستین‌بار بخش فیلم‌هایی با موضوعیت صنایع دستی در جشنواره بین المللی فیلم 100 قرار گرفته است.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، حجت‌الله مرادخانی در خصوص حضور صنایع دستی در جشنواره بین‌المللی فیلم 100 گفت: این جشنواره از پرمخاطب‌ترین رویدادهای سینمایی کشور است که در عرصه بین‌المللی هم توانسته جایگاه قابل توجهی پیدا کند.
وی در ادامه با اشاره بر تعامل و تفاهم‌نامه میان معاونت صنایع دستی کشور و حوزه هنری افزود: این حضور صنایع دستی با همراهی و تعامل مناسب از سوی مجموعه حوزه هنری برای ترویج و گفتمان سازی در خصوص این هنر صنعت اصیل ایران همراه بود.
مرادخانی درباره موضوع جشنواره امسال بیان کرد: در جشنواره امسال، اخلاق با سه محور موضوعی اخلاق و سبک زندگی، اخلاق و فرهنگ کار و اخلاق و اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گرفته و موضوع حمایت از صنایع دستی و تولید آن نیز به مثابه یکی از اثربخش ترین حوزه های فرهنگی و اجتماعی کشور مورد تاکید قرار گرفته است.
وی درخصوص استقبال فیلم‌سازان از ایجاد بخش صنایع دستی در این جشنواره اظهار کرد: استقبال فیلم‌سازان از موضوع صنایع دستی بسیار خوب بود و آثار زیادی به دبیرخانه جشنواره رسید که در نهایت از سه فیلم برتر در مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد.
یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های صدثانیه‌ای به همت حوزه هنری برگزار شده و فیلم‌های راه‌یافته به مرحله پایانی در روزهای 4 و 5 اسفندماه در پردیس سینمایی آزادی اکران می‌شود. همچنین اختتامیه این جشنواره نیز روز جمعه 6 اسفندماه ساعت 18:30 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

ب س/ ط ه

نظر شما
ارسال نظر